Synpunkter och städning
- Meddela oss senast 11.00 dagen efter ankomst om något i boendet inte är till belåtenhet.
- Om du beställer slutstäd ska det ske 2 dagar innan avresa och boendet behöver vara tomt och nyckeln återlämnad vid utcheckningstiden. Notera att tiden för utcheckning ändras vid bokad slutstädning.
- Städar ni boende själva vid avresa ska Lilla städhjälpen följas. Trasor, rengöringsmedel, dammsugare och mopp finns i städskåpet i respektive boende. Är ni missnöjda med städningen vid ankomst ring 054-13 26 00 för att göra en felanmälan så kommer vi och åtgärdar. Felanmälan måste inkomma till oss senast 11.00 dagen efter ankomst.
Incheckning- och servicepunkt
Vid ankomst hittar ni er nyckel i incheckning- och servicepunkten. Det är även här ni lämnar nyckeln vid avfärd. Är det något som saknas i boendet såsom tallrikar, bestick eller om ni behöver ett extra lakan hämtar ni det i samma bod.
Allmän information till boendegäster
Klicka här
Vanliga frågor och kontakta oss
Klicka här