Brand logo
Pistkarta

Bra att veta

Synpunkter och städning

  • Meddela oss senast 11.00 dagen efter ankomst om något i boendet inte är till belåtenhet.
  • Om du beställer slutstäd ska det ske 2 dagar innan avresa och boendet behöver vara tomt och nyckeln återlämnad vid utcheckningstiden. Notera att tiden för utcheckning ändras vid bokad slutstädning.
  • Städar ni boende själva vid avresa ska Lilla städhjälpen följas. Trasor, rengöringsmedel, dammsugare och mopp finns i städskåpet i respektive boende.  Är ni missnöjda med städningen vid ankomst ring 054-13 26 00 för att göra en felanmälan så kommer vi och åtgärdar. Felanmälan måste inkomma till oss senast 11.00 dagen efter ankomst. 

Incheckning- och servicepunkt

Vid ankomst hittar ni er nyckel i ankomstkuvert i uppgången från garaget till respektive hus. Det är även här ni lämnar nyckeln vid avfärd. Är det något som saknas i boendet såsom tallrikar, bestick eller om ni behöver ett extra lakan kontaktar ni Gästservice.

Allmän information till boendegäster

Klicka här

Vanliga frågor och kontakta oss

Klicka här

Translate icon English Translate icon Dansk